Kuntavaalit 2021

Lohja tarvitsee Kokoomuslaisia päättäjiä

Lue Kokoomuksen vaaliohjelma!

Puheenjohtajan vaalistartti

Lohja tarvitsee kokoomuslaisia päättäjiä!

Lohjan alue on eteläisen Suomen hienointa aluetta luonnon monimuotoisuuden puolesta.  Meillä on upeita järvialueita, kaupunkikeskus kaikkine palveluineen ja rehevän tuottoisaa maaseutua. Miksi tänne ei voisi kehittyä yksi maailman kiinnostavimmista asuinalueista? Esteenä on päätöksenteon kyvyttömyys. Siksi tarvitsemme ensi kevään kuntavaaleihin terveesti ajattelevia ehdokkaita.

Meillä on vielä paljon tehtävää päätöksenteossa saavuttaaksemme Lohjan alueen kiinnostavuuden. Pitää saada kaupungin päätöksenteko uudelle tasolle. Jatkossa on pystyttävä korkeatasoisempaan laatuun aluesuunnittelussa, koulutuksen järjestämisessä, terveydenhuollossa, liikkumisessa jne. Se edellyttää kokoomuslaista suuntaa kaikilla tasoilla. Siksi kehotan lähtemään mukaan kevään 21 vaaleihin!

Kokoomuslainen suunta on sitä, että ihmisillä on vapaus oman elämänsä suhteen tehdä asioita entistä paremmin, kehittää asioita parempaan suuntaan ja parantaa yhteistä hyvinvointia. Paremmuus on mahdoton asia yksiselitteisesti määrittää ja monella painottuu eri tavalla, mutta käytännössä se on terveyttä, itsenäistä toimeentuloa ja mielenrauhaa. Samalla paremmuus kuitenkin tarkoittaa vastuuta kanssakulkijoista, ympäristöstä ja itsestä. Ei ole oikeuksia ilman vastuullisuutta. Sitä Kokoomus haluaa
viedä eteenpäin.

Nyt on aika olla yhteydessä ja liittyä mukaan!

Kokoomus.fi ja Kokoomuslohja.fi

Mikko Piirtola