Lohjan Seudun Kokoomus ry
Samlingspartiet i Lojo region rf

Lohjan Kokoomuksen toimijat

Lohjan Kokoomus ry:n hallitus valitaan syyskokouksessa vuodeksi kerrallaan. Hallituksen tehtävänä on toimeenpanna yhdistyksen toimintasuunnitelma ja yhdistyksen kokouksen päätökset. Hallitus kokoontuu noin kerran kuukaudessa.

Tämän lisäksi kokoomuksen edustajilla on luottamustoimia kaupungin elimissä, esimerkiksi kaupunginhallituksessa sekä lautakunnissa.

Lohjan Seudun Kokoomus on aktiivinen kokoomusyhdistys, joka pyrkii vaikuttamaan Lohjan asioihin, kuntalaisten hyväksi sekä Kokoomukseen ja sen piirijärjestöön porvarillisen politiikan ja ajatusmaailman edistämiseksi.

Toimimme koko uuden Lohjan alueella. Sammatti yhdistyi Lohjaan 2009 alussa. Lohjan, Nummi-Pusulan ja Karjalohjan kunnat muodostivat uuden Lohjan 1.1.2013 lukien. Lohja on kooltaan nyt noin 1.100 neliökilometriä ja asukkaita on noin 46000. Kunnan vaakuna on Lohjan kaupungin halstarivaakuna.

Lohjan Seudun Kokoomus ry perustettiin 19. tammikuuta 1919, nimellä Lohjan Kansallisseura. Vuosikymmenien aikana yhdistyksen nimi on muuttunut muutaman kerran. Viimeisin nimenmuutos tapahtui vuonna 2016 kun yhdistyksen nimeksi tuli Lohjan Seudun Kokoomus ry.

Suomen on oltava huomenna hyvä paikka tehdä työtä ja työllistää, yrittää ja omistaa, kouluttautua, innovoida ja investoida, kehittää uutta ja uudistaa vanhaa, onnistua. Tätä kautta syntyy mahdollisuus niin toimivaan terveydenhuoltoon, hyvään hoivaan kuin laadukkaaseen koulutukseen. Sinulla on varmasti ajatus siitä, millainen on parempi Suomi.

Tule mukaan ja kerro se meille.

Lohjan Seudun Kokoomuksen tapahtumia